madeleinepettersson.blogg.se

1 vecka

Kategori: Allmänt

Gud vad det är skönt att vara tillbaka på svensk mark igen även om det känns riktigt konstigt. Har varit så kul att få träffa alla saknade vänner och mindre kul att stöta på mindre bra vänner. Denna veckan har gått både snabbt och sakta, de har varvat varandra lite. Dagarna har varit lite långtråkiga och jag har varit jetlaged som in bomben! Tror dock att det börjar lägga sig och jag har kommit in mer i rutinerna med att gå upp normala tider och inte klockan 3 på eftermiddagen. 
Så vad har jag gjort denna veckan, jag har haft myskvällar med vänner och packat upp mitt rum som tog typ 4,5 timmar att göra men nu är allt på sin plats igen. Jag har umgåtts med min familj och min mormor. Jag har även varit på mitt gamla jobb och diskuterat jobb såklart och jag börjar på måndag klockan 14.00 på samma skift och på samma företag jag var innan, himla skönt och roligt! Där får jag troligtvis vara till industrisemestern börjar i alla fall. Idag var jag och mamma i jönköping och hämtade min storasyster, himla kul att se henne efter nästan 5 månader, längesen man såg henne. Sen var vi på Bambu och åt himla god mat och jag hamnade i världens matkoma efter det och somnade när vi kom hem! Imorgon så ska jag till Halmstad och träffa min saknade Matto! Ska bli så skönt att få dricka lite kaffe och snacka lite skit! På kvällen så blir det utgång med Matto(såklart), Moa,Dannie och Camilla! Ska bli kul att få prova på det svenska utelivet igen och få dansa med mina fina vänner igen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: