madeleinepettersson.blogg.se

Ny inspiration!

Kategori: Allmänt

Har äntligen funnit lite ny inspiration, har varit på häst tävlingar hela dagen och det har vart super kul! Först var jag på en pay and Jump med min lilla Matto och Viggson, deras debut i hop och det gick super bra för dem. Banan var lite knäpp och det var väl kanske inte den mest optimala för en unghäst men de löste det fin fint ihop! Efter vi varit där så körde vi hem med lille pållen och fixade i ordning allt och åkte till andra lite större tävlingar i Halmstad och tittade på hoppning där! Det var super roligt att ha en riktig häst dag, det var nämligen väldigt längesedan! 
Sen har jag listat ut exakt vad jag ska göra detta kommande året vilket också är riktigt skön, så skönt att allt börjar klarna för mig så nu ska jag börja spara pengar och sen till våren så ska jag fortsätta att jobba heltid, köpa en liten häst och satsa på den och så ska jag läsa en kurs i företagsekonomi på distans och även göra högskoleprovet en gång till och sen börja att plugga till hösten! 
Känns SÅ skönt att allt har börjat klarna och jag börjar få en bild på hur jag ska kunna gå vidare med mitt liv och att jag har mål att uppnå! Tills att jag kan köpa häst så ska jag fixa ett gymkort och börja träna upp de muskler som jag har tappat under tiden som jag har varit borta! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: