madeleinepettersson.blogg.se

Varma sommarkvällar i Santa Barbara

Kategori: Allmänt

Ja nu är det definitivt sommar här kan jag ju säga vi har 34 grader på dagarna vilket ger mig huvudvärk på kvällarna men inte ska man klaga, fryser gör jag ju inte! Ne men Santa Barbara är strålande vackert måste jag säga, det är svårt att tänka sig att jag snart sitter på ett plan härifrån och kommer inte tillbaka på förmodligen flera år! Konstigt och ganska ledsamt måste jag nog tyvärr säga, men det sa bli skönt att få komma hem till nära och kära med! 
Detta året har gått så fort, alldeles för fort tycker jag, tiden har bara runnit iväg tycker jag, 10 månader har jag snart vart här, helt sinnes! Men nu ska jag ut på nya äventyr så vi får se i vilken riktning vinden blåser denna gången. Först blåser den mig hem och mot jobb, men sen är vägen fri för mig att gör nästan vad jag vill, så länge det inte kostar för mycket vill säga! 
Nu är det bara till att njuta sista tiden och ta till vara på den och skapa minnen med alla fina människor här innan det är dags att kliva på planet i SB till NY. Som tur är så åker jag ju inte dit själv lilla Emmzi Karlsson ska med mig, så man får en liten avänjningsperiod innan man kommer hem, men det ska bli reunions i sommar med alla sköna! 
Det som kommer bli jobbigast med att komma hem är att det inte finns folk i runt i kring dig. Att det tar bara 5 min med cykel till närmsta eller att ja bara alltid ha folk runt i kring sig. Kommer känna mig groteskt ensam tror jag och längta tillbaka de första månadern men jag vänjer mig, eller så kanske jag åker tillbaka? Ja vi får helt enkelt se vilken riktning vinde för mig, ska bli spännande att se vad livet har för plan för mig! 
Hoppas ni har det bra där hemma! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: