madeleinepettersson.blogg.se

Då var jag hemma igen!

Kategori: Allmänt

Ja och det känns minst sagt konstigt, allt känns bakåt vänt och inget är som det brukar, allt är ändå detsamma som innan jag åkte. Har jag förändrats så mycket? har knappt varit hemma i 2 dagar och jag är redan uttråkad och funderar på vad jag ska göra nu? Är väldigt sugen på att fortsätta plugga eller i alla fall flytta utomlands. New York blev jag ju helt förälskad i! Så nu sitter jag och kollar på lägenheter där! Jag kan också tänka mig att flytta till London ett tag också. Eller så stannar jag bara hemma och jobbar och börjar plugga.... Men jag vet inte om det är det jag vill längre. Längtar ju så klart till den dagen jag kan köpa en häst men som det känns just nu så ligger det rätt långt bort i framtiden. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra än men det lär jag komma på snart, bara jag ger det lite tid så ger det sig, en sak kan jag dock säga och det är att jag kommer aldrig ångra att jag åkte till USA, Santa Barbara. Det var det bästa året i mitt liv hittils och jag kommer aldrig glömma det!
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: