madeleinepettersson.blogg.se

Första veckan!

Kategori: Allmänt

Ja i natt kl 23.36 gick jag av min första jobb vecka över, riktigt skönt att vara tillbaka faktiskt är dock rejält trött i kroppen och händerna värker på mig, men det var riktigt kul att träffa alla igen efter nästan 1 år! 
I helgen så blir det att ta det lugnt, planera lite inför framtiden vad jag ska göra och så till våren, New York eller London eller skaffa häst. Just nu så lutar det åt att skaffa häst igen, men jag får se! 
I helgen ska jag bara ta det lugnt och se vad som händer helt enkelt. Jag kan behöva en helg i lugn och ro för att komma på vad jag ska göra med min framtid. Idag har jag inte gjort mycket, jag har sovit ut och varit med Josefina och sen var jag hos mormor och drack kaffe. Nu senare ikväll ska jag möta upp Josefina för att umgå lite mer med denne sköna dam!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: