madeleinepettersson.blogg.se

Rubrik?

Kategori: Allmänt

Rubrikerna tryter, inspirationen tryter och orken tryter. Ja just nu är jag ganska oinspirerad vad det kommer till skolan, lärarna bara öser på med en massa inlämningar, prov och redovisningar. Jag hinner inte med, de sista 20 dagarna här kommer att gå så fort känns det som. Kan inte tiden lugna ner sig lite så jag hinner med och få framförallt njuta lite av den sista tiden i Santa Barbara, men det verkar inte som att jag kommer få göra det för in i sista veckan har jag en massa prov, cermonier och sen åker jag ju till New York med. Men i helgen kommer jag få slappna av och bara tänka på att njuta! Ska ju till älskade Los Angeles över dagen med Camilla! 
Imorgon har jag ingen lektion så dagen till ära så ska jag bam bam bam... Plugga! Vill få så mycket som möjligt klart nu så jag kanska kan ha lite tid att njuta den lilla stund man har kvar här nu! 
Hoppas ni har det bra där hemma, så ses vi snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: