madeleinepettersson.blogg.se

4 Dagar kvar...

Kategori: Allmänt

Herregud vad tiden bara flyger i väg! Det är 4 dagar kvar tills jag lämnar detta paradis, det paradis som har varit mitt hem i 10 månader... Tiden har snart runnit ut! På lördag flygeri alla fall jag och Emma till New York och spenderar några dagar där med turistande, shopping, god mat och ja vi ska väl hinna med en och en annan utgång innan vi åker hem till Sverige! 
Har inte alls mycket kvar i skolan, var ledig igår så jag och Hanna drog till standen och så köpte vi med oss lunch och käkade den där och låg där i några timmar, Lara och Yvette kom också och gjorde oss sällskap! En underbar dag! Pluggade även lite igår och skrev ett finals idag, som jag hoppas gick bra, men det kändes bra så. Sen så har jag även skickat en väska hem och packat ner ganska mycket av mina andra grejer i den andra väskan. Så nu blir det plugg inför ett annat finals och sen skriva en halv sida till på mitt final paper sen är det bara ett finals kvar imorgon sen har jag inte fler lektioner här i SB... Konstig känsla, jag har inte riktigt fattat det än tror jag! Slår mig nog när jag tar min väska och sätter mig i bilen mot flygplatsen. Usch! Men ska bli skönt att komma hem med :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: