madeleinepettersson.blogg.se

Hiking och skolstart!

Kategori: Allmänt

Vi har varit lediga nu sen i tisdags men imorgon så drar skolan igång på allvar vilket ska bli väldigt roligt och skönt! Imorgon så är det marketing 101 som står på schemat! 
Ska dra min ledighet i korta drag! I fredags så stod hiking i bergen på schemat, vi va 7 som drog i väg på förmiddagen till bergen. Vilket va väldigt roligt, kul att se en annan sida av Santa Barbara. Det tog ca 2,5h att ta sig upp till toppen där det va en helt fantastikt fin utsikt, jobbigast va det i slutet då det faktiskt blev rätt så brant och alla började bli väldigt trött men vi kämpade på! Vi va dock ett väldigt trött gäng som åkte hem men det stoppade oss inte från att festa senare på kvällen.
Igår så hände det inte jätte mycket jag och hanna drog in till stan och käkade lite och sen försökte jag hitta ett par shorts utan att visa halva (ursäkta språket) röven. Men det verkar näst intill omöjligt i det här landet, men jag ska inte ge upp! Senare på kvällen blev det lite mera fest och ännu en gång drog vi till IV. 
Dagen idag började med att jag, hanna och camilla drog till IHOP och käkade frulle sen drog jag och hanna till stranden och nu ligger jag här och väntar på att tvättmaskinen ska bli ledig så att jag kan tvätta. 
 
 
 
 
Hannah Banana!
Vattenpaus! (Kari och Hanna)
Toppen!
Toppen!
Så sjukt fint!
Från vänster Emma,Hanna,Michelle,Michelle,Kari och Hanna!
Jag och hanna hittade en affär som hade lite svensk mat! (Y)
 
IHOP!

Kommentarer

  • Anita säger:

    Oj! Så fina bilder. Vilka träd och vilka härliga vyer! Superfint! Ha de bra å njut av tillvaron! Hälsningar Anita å B ertil

    Svar: Ja det är så himla fint här och har fortfarande inte fattat att jag är här! :) Både väskan och handuken har kommit väl till hands då man spenderar vissa dagar på stranden!
    Madeleine Pettersson

    2013-08-26 | 21:36:32

Kommentera inlägget här: