madeleinepettersson.blogg.se

Ledig

Kategori: Allmänt

Igår hände det inte så mycket, jag handlade, fixade små grjejer och pluggade! På kvällen så beställde jag, michelle, camilla och hanna pizza från dominos, muuums! 
Idag så blir det strandhäng tror jag, det är grymt varmt här! Men först så ska jag ut och ta en PW eller en springtur har inte bestämt mig ännu! :) 
Vi har fått rätt mycket plugg denna veckan, har två quizzes till nästa vecka samt en essay och läsa lite kapitel! Men det ska nog gå. Får plugga hela dagen imon plus att jar har ju måndag med om jag inte hinner! Ah kul info va! 
Det händer inte så mycket annars här mest livet som faktiskt händer!
Kan bjuda på lite bilder istället.
Hittade ballerina i en affär som jag typ va tvugen att köpa!
Ja utsikt från skolan, fotbollsplanen!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anitaj josefsson säger:

    Ser grymt härligt ut! Har just tagit en promenad runt fyllinge. Ingen sol här inte. Det blåser och regnar. Huvaligen! Ha det bra! Anita å bertil

    Svar: härligt! men det är rätt mysigt med blåst och vind med, men bara ibland! Detsamma!
    Madeleine Pettersson

    2013-09-01 | 19:55:51

Kommentera inlägget här: