madeleinepettersson.blogg.se

Skola igen!

Kategori: Allmänt

Ja skolan idag gick faktiskt bra, hade en enda lektion som jag sa innan. Vår lärare lurade oss kan man säga ingen uppsats här inte! Men gick till bookstoren och sa till att jag saknar kapitel 8 och 9. Han som stod där bara jaha, jag bara ja kan du fixa det? Så fick en ny bok istället :) Men nu saknar jag också kapitel 7 och 10 men tydligen så ska vi inte behöva de? jaja konstigt! Men nu har jag iaf kapitel 9! Sen gjorde jag en sallad som faktisk va ganska så god, lägger alltid i morötter men äter de aldrig, haha! Ja annars händer det inte så mycket, har 2 lektioner imorgon sen har vi helg i 4 dagar då det är labor day på måndag och jag har inga lektioner på fredag.
Kan bjuda på lite bilder från mitt rum idag och på min mat om det intresserar folket! ;)
Min säng och vårt underbart vackra skrivbord!
Vår TV och dörr ut ;)
Idag när jag och Camilla satt och väntade på att lektionen skulle börja, ja jag klagar aldrig på vädret eller utsikten!
Ja och sist och absolut den minst intressanta bilden idag (och för alltid) min sallad!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: