madeleinepettersson.blogg.se

Finals snart över!

Kategori: Allmänt

Ja snart är finals över! Imorgon har jag bara ett finals och en rapport, det sista för terminen! Rapporten är klar och jag har pluggat klart inför provet så nu är det bara göra det. Efter imorgon är jag FRIIII 7 veckors lov är inte helt fel., och snart kommer min kära mor och far! Kan inte upprepa det för många gånger! Saknar de så jag spricker. På fredag så blir det att packa ihope det sista av mina grejer och sen städa hela huset och sen på kvällen blir det lite festligheter! Ska försöka trycka in lite träning både imorgon och på fredag också!
På söndag så ska jag och Camilla flytta över grejer till det nya huset vi ska bo i nästa termin! Hennes familj är så snäll och kör över grejerna åt oss! Så ska vi få nycklarna också och det bästa av allt vi kommer att få se hur huset ser ut nu när det är klart! Gick förbi för någon dag sen och trädgården såg jäte fin ut! 
Och om en vecka så umgås jag med min mamma och pappa, som sagt jag kan inte upprepa det för många gånger för jag saknar de så jag spricker, jag vill bara att tiden ska gå snabbt så jag få hämta de på flygplatsen!
En annan sak som jag älskar med USA det är att nu i december så visar de massa julfilmer jämt, det är så mysigt! Det kanske inte finns någon snö här i Cali men det finns julfilmer och en massa dekorerade ljus överallt. Kanske inte ger världens jul känsla men lite i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: