madeleinepettersson.blogg.se

Tomt i huset!

Kategori: Allmänt

Ja nu börjar folk att åka hem och det märks verkligen måste jag säga! Michelle åkte i Fredags, Camillas familj kom idag så hon är med dem! Hampus har redan åkte hem men Kalle bor i hans rum men han åker imon sen så är det bara jag och Sander kvar i huset och vi åker på Tisdag. 
Imorgon åker Hanna H hem på kvällen så jag och Emma ska laga mat och dricka lite vin imorgonkväll och bara ta det lugnt och så ska jag sova där på kvällen så hon och jag för den delen slipper sova själv, ja det är lite konstigt när man delat rum med någon i nästan 5 månader! Så imon blir det en mysdag med andra ord, allt här i huset är redan packat och det finns inget kvar att göra,snart har jag också tvättat klart allt också! 
Ja det va allt för nu, hoppas ni har det bra där hemma och att ni får en bra dag eller att alla har haft en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: