madeleinepettersson.blogg.se

Dagen idag

Kategori: Allmänt

Finns inte så mycket att skriva om som sagt men kan ju säga att jag har fått rätt mycket plugg gjort idag, har börjat på två stora uppsatser och skrivit rätt mycket. Började skriva på min marketing plan som faktiskt har gått rätt bra så har skrivit 2 av 10 sidor på den. 
Ser fram emot att mina föräldrar kommer snart för jag saknar dem och vill bara krama de nu. Julen närmar sig med stormsteg och vi har pyntat litei huset med apelsiner som är fyllda med nejlikor och så har vi köpt doftljus och två små granar som pryder vårat lilla kök. 
Jag längtar till den dagen och flytta ur från vårat hus som vi bor i nu och flytta in i det andra otroligt mysiga huset som vi ska bo i nästa termin. Längtar till min födelsedag som är på fredag okej längtar var väl en överdrift då jag börja känna mig lite gammal här borta! De flesta fyller liksom 20 :o så ja jag börjar känna mig lite gammal men en bra sak är att jag få börja gå ut på krogen igen då ju och att jag kan gå och köpa vin utan att någon ska kolla skumt på mig! Men ja annars är livet här borta ganska så bra! 
Hoppas ni har det rikitgt grym, ni få som läser den här bloggen i alla fall, alltid lika trevligt när ni tittar in måste jag säga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: