madeleinepettersson.blogg.se

Helg!!!!

Kategori: Allmänt

Nu är det äntligen helg, så nu har vi inte skola fören på tisdag. Det är veterans day på måndag och det är en röd dag, så ingen skola! Idag har det inte hänt så mycket, har tappat rösten totalt och tro mig jag har letat hel dagen efter den! Men ikke, den är borta! Hoppas att den kommer tillbaka tills imorgon eller i alla fall på lördag eftersom vi ska kolla på avicii och då vill jag ha hittat den igen! 
Imorgon har IBS ett informations möte på skolan som man måste gå på och det börjar klockan 11 så innan dess så ska jag och Hanna kila ner till starnden och äta frukost! Ska bli himla mysigt!
Sen så var vi och kollade på ett boende igår som vi typ älskade så vi tog det så vi ska bara skriva på papprena så är det fixat och klart det med! Så sjukt skönt att ha boende till nästa termin! :) Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag glo på TV och sova så gott!
Hoppas ni alla haft en grym dag och tt ni som läser denna när ni stiger upp på en riktigt bra dag! 
 

Kommentarer

  • Ann-Christin säger:

    God morgon Madde!
    Hoppas att du får en härlig helg.
    Jag tänker mycket på dej och det är så roligt att läsa om
    allt vad som händer.
    Ha det så bra!
    Kram
    Ann-Christin

    Svar: Tack det ska jag ha! Hoppas ni får en härlig helg också och hälsa Benny! Ha det bra!!
    Kram Madde
    Madeleine Pettersson

    2013-11-08 | 09:01:28

Kommentera inlägget här: