madeleinepettersson.blogg.se

Helgen och min födelsedag!

Kategori: Allmänt

Ja detta var min födelsedags helg och den va GRYM! Den va så rolig och trevlig. Nu känner jag mig vuxen igen att kunna gå och köpa alkohol och inte behöva oroa sig, för det är nog det värsta här att om man är under 21 så bli man betratad som inte vuxen medan hemma är du nästan vuxen när man är 18 år gammal.
Ne men helgen var riktigt bra, började på torsdag natt med att Hanna G, Camilla och Michelle kom in klockan 00.00 med ballonger och 21 shots till mig och så sjöng de happy birthday! Så himla gulligt, ja jag hade kunnat skipa shottsen men det va bara en kul grej!
På fredag morgon kom Camoilla och Michelle in och sjöng igen och gav mig choklad doppade jordgubbar med ljus i. På eftermiddagen så stack jag och Emma och handlade inför kvällen. Jag bjöd tjejerna på tacos och dricka innan det kom mer folk! Blev en massa beerpong snack och skratt! Sen drog vi faktiskt ut jag, Paulina, Emma och Hanna H, det va grymt roligt fakiskt! Sen drog vi hem, vi käkade tacos gen och sen somnade jag vid 5! 
Fick även jätte fina presenter av Emma och Hanna! Fick lotion och body spray från VS och även jätte fint brev från de! Och Paulina och ett par andra tjejer kom med ballonger och så sjöng alla för mig. Ja det va en jätte rolig kväll/natt. 
PÅ lördagen så började jag, Emma och Hanna H med att dricka vin på Emmas veranda och sen så drog vi till IV till ett par killars lägenhet och festade där rätt länge sen så vid 2 något så åkte vi hem och chillade och åt lite mat på natten, drack vatten och bara pratade till 06.00! 
Sen igår så blev det lite oväntad fest då det har varit fotbolls turnering i helgen som killarna har varit med i och de vann i går så igår bjöds det på seger fest! Det sprutades champange och ah det var riktigt kul och jag lyckades att slarva bort min nycklar men de har också kommit till rätta nu!
Sammanfattar helgen som galen, grymt rolig och även den bästa helgen på länge! 
Hoppas ni där hemma har haft en grym helg och att ni får en otroligt bra vecka! Bilder kommer men inte ikväll, det kommer en annan dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: