madeleinepettersson.blogg.se

Helgen!

Kategori: Allmänt

Helgen i stora drag var helt freaking awesome även om jag va sjuk! Jag lyckades bli hyffsat frisk till lördagen då Avicii va, och han levererade såklart som vanligt! Han va helt grym och finalen va helt sinnes. Jag gick hem med ett STORT leende på läpparna och ett par väldigt trötta ben. Det va väldigt bra DJ's före honom också som värmde upp publiken. Arty, Excision och Sander Van Doorn. Ja helt fantastiskt och arenan va också väldigt grym. Allt var utomhus och ljudet ja allt var som sagt helt grymt! 
På söndagen så var det meningen att vi skulle shoppa i Santa Monica och även på en outlet i L.A men lilla jag blev otroligt dålig så vi var tvugna att åka hem tidigare. När vi kom hem så gick jag bara in i sängen och la mig och sov och fick såklart magsjukan! Men nu är jag helt återställd och redo för livet igen! 
Idag så drog jag och Camilla in till State och skulle fixa min cykel då kedjan hoppade för mig och jag kunde inte fixa den. Sen så bestämde vi oss för att äta lite froyo men de öppnade int fören 11 så bestämde oss för att kolla i lite affärer, jag köpte en klänning. Sen drog vi till Ralphs och handlade lite, där hittade jag en lite mysig högtalare för 30 dollar som ville följa med mig hem. Köpte även med mig en plocksallad hem till lunch. När vi ätit lunch så tvättade vi våra cyklar och sen var det dags att gå på lektion. 
Efter lektionen så skulle jag och Camilla skriva på papper för boendet till nästa termin och måste bara säga att allt känns så himla bra! När vi kom hem lagade vi tacos och Gud så gott det va! Och nu sitter vi och gör läxor! 
Så det har varit en produktiv dag måste jag säga!
Måste bara tillägga att på lördag så får jag äntligen träffa en VÄLDIGT efterlängat vän hemifrån! Hon är bara här en dag men ändå! Gud vad jag ska krama henne och alldrig att hon får åka hem ;) Nu kommer bilderna lite huller om buller men hoppas att det duger ändå!
 
Avicii!
Koncert, helt grymt stor va arenan! The Hollywood Bowl!
Min söta lilla högtalare!
Och om mami eller papi ser detta så är detta min julklänning!
Fick ett litet paket hemifrån idag, det tackar man för!
Jag och Hanna, glada som bara den!
Jag och Camilla lika glada!
Fin fina Santa Monica igen!
Santa Monica!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: