madeleinepettersson.blogg.se

idag är det min dag!

Kategori: Allmänt

Ja överskriften beskriver allt, idag var det min dag helt enkelt! Började med att jag och Camilla stack vid 9 till gymmet och gymmade i en timme, sen så kom jag hem och skulle vlja kurser til nästa termin och fick ALLA jag ville ha! plus att jag fick ett grymt schema! Så nästa termin ska jag läsa principles of relationship selling, graphic design, introduction to electronic commerse och consumer selling strategies. Jag tror det kan bli fyra riktigt roliga kurser och jag är riktigt glad över mitt schema så mån-torsdag har jag två klasser per dag och så är jag ledig på fredag! :) Sen efter jag valt kurser så ser jag att min lärare inte skulle kunna ha lektion för hon hade ramlat och va tvungen att åka in till akuten så den enda lektionen jag hade idag blev inställt. Så jag och Michelle gjorde quizet till online and mobile marketing som ska vara klart imorgon! Sen somnade jag en timme och sen gick jag upp och lagade min favorit mat lax, med creme fraiche och fiskbuljong och så ris till det, muuums! 
Sen har vi ett projekt i min class som heter marketing communication så jag mötte upp min grupp på starbucks och gjorde klart det sista, så det känns super skönt! 
Sen idag så har det regnat hela eftermiddagen och kvällen, jag vet att jag borde bara sur men jag tycker faktiskt att det va rätt mysigt! 
Fick ett paket hemifrån idag också med massa svenks mat ocg godis och även svenska tidningar. Mamsen och papsen har också varit supersnälla och skickat med en liten tjockare jacka och den kom väl till pass ikväll måste jag säga!!
Nehe nu ska jag mysa ner mig i sängen och torka till och äta hallon! 
Hoppas ni har haft en underbar dag mina vänner, eller att ni får en när ni läser min blogg! 
Tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder som har tagits under veckans gång!
Mitt paket från mamsen och papsen!
Camilla i helgen när vi gjorde apelsiner med nejlikor,för att göra huset lite mer juligt!
De har inge adventsljusstakar i detta landet så vi gjorde vår egen med doftljus istället så nu luktar det kanel,
nejlikor och vanlij i hela huset. Eftersom vi inte kan ha en stor gran i huset valde vi att köpa två små istället,
så mysigt!!
Den här otroligt fina tjejen kom och hälsade på en sväng i lördags och Gud jag saknar henne redan igen 
och jag kan knappt vänta tills jag får se henne igen!
Ja och när jag och Camilla va ute och julshoppade så såg vi detta, och så tänkte vi ja vi är ju i USA.
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej på dej Madde!
    Ett JÄTTE stort grattis till dej på den födelsedag.
    Hoppas att du får en riktig toppendag.
    Många kramar från oss
    Benny o Ann-Christin

    Svar: TACK så hemskt mycket!Jag har haft en toppendag hittills! :D
    Hälsa alla och ta hand om er och hoppas ni haft en riktigt bra dag och får en!
    Många kramar till er båda!
    Madeleine Pettersson

    2013-11-22 | 09:43:14

Kommentera inlägget här: