madeleinepettersson.blogg.se

Min dag...

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit ganska bra faktskt förutom den lilla detaljen att jag höll på att dö men annars så står jag på benen! 
Började dagen med att äta frukost på stranden med fina Hanna och sen hade IBS ett möte för nästa termin och det va väl okej, var väl lite ny information men annars samma gamla vanliga. har satt ihop mitt schema för nästa termin och tror att det blir riktigt bra faktiskt! Sen drog jag, Emma och Hanna H till state street där jag skulle fixa mina däck på cyklen, sen gick jag till H&M där jag sett en halsduk jag ville ha och den fanns ju såklart inte kvar. Hittade en snygg kjol som inte passade och en skjorta som inte heller passade. Så jag drog till Ralphs istället och handlade lite mys och lite halstabletter och te så jag får ordning på min hals nu! Sen när jag skulle cykla hem så lät min cykel jätte konstigt, men jag tänkte inte mer på det och cyklade vidare men innan en korsning så bestämde sig skiten för att kedjan skulle hoppa av och där sitter lilla jag med INGA handbromsar så jag hinner precis stanna innan en bil kör på mig! Och lilla jag fick då traska hem. Så tillslut så kommer dyngförkylda Madde hem med matkassar och hela alltet. Sen dess har jag duschat, lagat mat och packat till imon, så nu tänker jag banne mig ha FREDAGSMYYYYYYS! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: