madeleinepettersson.blogg.se

Minilördag!

Kategori: Allmänt

Idag är det minilördag och det är bara en dag kvar att gå i skolan! Wohoo! Idag så gick jag upp vid halv 8 för att hinna göra ett quiz och ringa och boka bil för helgen innan min käraste och finaste vän ringde på skype, nr jag pratat med henne och nästan konstan skrattat i en timme så stack jag och Hanna ner till stranden och käkade lunch! Myyys. Sen va det lektion och där gjorde vi bara en essay quiz. Hem och vid halv 5 skulle vi kolla på ett hus till nästa termin, vi gillade det skarpt. Det va stort och de verkade väldigt trevliga och hjälpsamma! Så det blir nog det! (Y) sen va det till ralphs och handla mat och sen kom jag hem och "lagade" mat. Jag gjorde räkröra, muuums! Så nu sitter jag här och ska gå och duscha och sen ska jag bara ta det lugnt! Alla läxor är dessutom klara för helgen så nu kan man verkligen bara ta det lugnt och invänta helgen! 
Hoppas att ni har haft en grym dag och hoppas att ni som vaknar om ett par timmar där hemma får en riktigt grym dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: