madeleinepettersson.blogg.se

Thanksgiving

Kategori: Allmänt

Ja här borta i USA är det nu Thanksgiving, så vi är lediga just nu! Igår stod det thanksgiving middag på schemat, det va Simon, Jocke, Erik och Christoffer som stod för maten,låt mig säga så här att Gud så gott det va! Jag, Emma, Hanna och resten av killarna va och köpte alkohol till festen. Sen så åt vi mat och pratade och körde lite beerpong, jag va i säng vid 2. 
Idag så var det black friday, det är när all affärer har massor med rea så jag och Hanna G va och kollade i affärer! Hittade inte så mycket, men köpte lite smink och även en pyjamas frå VS. Lyckades också tappa bort min plånbok, men den hittade jag sen. Jag hade glömt den på restaurangen vi åt lunch på, som tur var! Fick lite panik där ett tag, men tur att jag hittade den igen och att allt fanns kvar i den! :) Sen i em så satt jag, Hanna H och Emma och pratade om gårdagens bravader och drack kaffe. Just nu sitter jag nyduschad och tittar på Harry Potter, väldigt mysigt måste jag säga! 
Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: