madeleinepettersson.blogg.se

Det gör ont...

Kategori: Allmänt

Min fina lilla ängel saknar jag otroligt mycket idag, tänka sig att det snart gått ett helt år. De säger att det bli lättare med tiden, men det kan jag säga er att det blir det inte. Saknade blir större för varje dag, vissa dagar är enklare än andra. Visst det kanske "bara" va en häst, men för mig var det min bästa vän, en vän jag aldrig glömmer hon va banne mig mitt allt! Tanken att aldrig mer se henne gör så ont,och för varje dag som går så blir det mer påtagligt. För många kanske hon bara va en tjock tant med dåligt humör, men för mig var hon än vän som alltid fick mig på bra humör, åren bjöd på mycket skratt och många tårar men mest glada minnen. Min finaste och min bästa vän jag tackar dig för allt! <3 (ja jag vet att hon inte kan läsa detta) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: