madeleinepettersson.blogg.se

Fredag och lördag!

Kategori: Allmänt

Igår så va det en rätt produktiv och mysig dag! Började dagen med att plugga och fick faktiskt rätt mycket gjort, sen tvättade jag under tiden jag pluggade. Vid hal 2 så stack jag in till stan för att tatuera mig! :D och oerhört snälla Hanna höll min hand ;) Är så oerhört nöjd, den är bättre än vad jag föreställ mig! Sen efter det så stack jag och hanna och handlade lite käk, sen grillade vi och gjorde brownie och drack öl. En perfekt kväll helt enkelt! 
Idag så stack jag och hanna och shoppade lite inne på state street, började med en lunch och sen shoppade vi. Hittade en klänning och en väska och en jacka som jag va osöker på så köpte inte den men i och med att det börar bli kallare så kanske man ska köpa sig en. Eller om mamsen och papsen läser detta kanske de kan tänka sig att skicka en av mina jackor hemma ;) Hihi! Ikväll blir det att dricka lite vin borta på san pascal och bara tjöta skit!
hoppas ni har en lika bra kväll som jag har!
Att få paket från mamma och pappa är alltid trevligt!
Innan tatuerandet började!
Resultatet! Åhh är så nöjd!
Min och Hannas fina middag!
Min nya klnänning och väska!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: