madeleinepettersson.blogg.se

Helgen!

Kategori: Allmänt

I helgen hände inte så mycket, det vanliga typ. I fredags så bokade ja, Hanna och Paulina biljetter till Avicii! Wiiiie! Så jag, Hanna, Paulina, Camilla och Michelle drar till L.A den 9;e november för att se honom! Kommer bli helt awesome! 
Efter vi bokat biljetter så stack jag och Hanna och handlade lite mat på Ralphs och sen hem. Där jag städade rummet och duschade, men Hanna hörde av sig och undrade om jag ville på fest och det tackar man ju inte nej till! Så vi drog bort till tjejerna på Ana Capa som höll i festen. Gissa om vi hade kul den kvällen, va himla kul att träffa nya människor. Vi drog hem runt 12 och beställde pizza från dominos och sen trillade lilla jag ner i sängen runt 2 på natten. 
På lördagen så va det strandhäng med volleyboll som hände. Camillas kompisar från danmark var här så vi började med strandhäng och sen blev det middag och fest på kvällen. Den natten/morgonon trillade jag ner i sängen runt 5, men KUL hade vi! Så igår så var det en lugn dag för mig med bara filmer och choklad. 
Idag har det inte hänt så mycket, men imorgon är det midterm så har pluggat för det. 
Idag lovade jag mig också en vit period fram tills dess att jag fyller 21, tråkigt men välbehövligt. Den gamla kroppen orkar inte med längre ;) Nehe nu ska jag gå och kolla min tvätt och sen sova!
Hoppas ni alla haft en bra dag, och för er andra som nyss vaknat hoppas jag att ni får en underbar dag istället! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: