madeleinepettersson.blogg.se

Helgen

Kategori: Allmänt

Helgen kan man sammanfatta med ett enda ord och det är, awesome. I fredags så pluggade jag och fick faktsikt rätt mycket gjort, så det va skön. Sen så handlade jag och på kvällen så blev det middag med Hanna och Camilla, efter middagen så stod det fest på schemat vilket alltid är väldigt trevligt, men det blev en tidig kväll för mig då jag skulle upp tidigt dagen efter.
På lördagem hade jag, Camilla,Hanna och Lise hyrt bil så jag och Camilla hämtade den. Vi fyra drog till en liten "dansk" stad vid namn Solvang. Där gick vi och strosade någon timme och sen käkade vi även lunch där. Jag och Hanna hittade även våran älskade svenska choklad marabou. Åh Gud så gott det var! Efter det drog vi vidare tillbaka mot Santa Barbara och drog oss upp i de fina bergen och va där en stund och bara njöt av den fina utsikten. När vi var klara där så ville inte någon riktigt dra hem så vi åkte på en Avokado festival i Carpenteria. Vilket va supermysigt! Sen tillbaka mot Santa Barbara och så käkade vi kinamat i stan och sen åkte vi hemåt. På schemat den kvällen stod det också fest och som vanligt så är det alltid trevligt! 
Igår så stack jag och Hanna och käkade frukost på stranden vid 8 och frukosten va så god. Vå beställde in massa gottigt! Efter det så tog jag och Camilla bilen till Camarillo och shoppade, hittade massa fint där! 
Sen åkte vi hem och stor handlade mat och lämnade tillbaka bilen. PÅ kvällen sen så organiserde jag också om min garedrob så nu får allt plats! Och nu sitter jag här och skriver, det är ju måndag igen så nu är det fokus på skolan som gäller, nästa vecka är det midterms så nu blir det att låsa in sig och plugga och även så i helgen. 
Oj va långt detta blev, men nu vet ni ;)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Jag vill också ha detta ,,

    2013-10-08 | 19:51:53

Kommentera inlägget här: