madeleinepettersson.blogg.se

Livet

Kategori: Allmänt

Idag är en sådan dag där alla tankar snurrar. Saknar mina kära föräldrar och mina fina kompisar! Men särskilt så saknar jag min lilla Rosa idag (eller hästar över lag). Vill ha en häst typ nu helst, men ja det funkar ju inte. Älskar Californien såklart och vill absolut inte hem, men ibland så tror jag inte man uppskattar livet som är just nu. Jag önskar att jag hade stannat upp 2 sekunder och faktiskt uppskattat det jag hade runt i kring mig just där och då. Det är ju trots allt så lätt att ta allt för givet, jag ska försöka detta året att faktiskt stanna upp och tänka, att njuta av livet och inte bara låta det springa i väg för mig. Skapa minnen med alla härliga människor här och framför allt att inte ta livet så himla seriöst för ärligt hur roligt blir det då, jag ska försöka leva livet till det fullaste (och även ta skolan på allvar). Det är bra att vara fokuserad på det man vill göra, vilket jag är. Känner att marknadsföring är något jag vill jobba med framtiden, men vad är meningen med att ha ett mål om man faktiskt inte kan njuta på vägen till det?
Min fina mamma!
MIn fina fina kompis camilla <3
En annan väldigt fin kompis, Angelica!
Min fina älskade Rosa!<3
 
Älskade och saknade Matto <3
Min fina pappa och syster! 
En väldigt saknad Josefina!
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Saaaknar dig också !! Ser att jag ser sträng ut..... Roligt hade vi. Bra insikter att ha i livet, du är klok !!!
    Puusssss Mommie

    Svar: haha nej du ser inte sträng ut, du ser ut som kloker ju ;) Ja kul och en skön vecka var det! puss
    Madeleine Pettersson

    2013-10-03 | 17:55:09
  • Camilla säger:

    HAHA herre gud vilken bild. Saknar dig så jag går sönder snart!! Puss <3

    Svar: haha den är ju fin! :D saknar dig med, längtar tills du kommer hit min fina Puss!<3
    Madeleine Pettersson

    2013-10-14 | 17:50:08
    Bloggadress: http://cammies.blogg.se

Kommentera inlägget här: