madeleinepettersson.blogg.se

midtermvecka...

Kategori: Allmänt

Ja denna veckan skulle vara min midtermvecka, men det slutade med att jag bara hade 2 prov, ska ha ena i kväll dock! Hade 1 i tisdags också som jag tror gick ganska hyffsat faktiskt! (fingers crossed) 
Annars då, skulle ju haft ett prov igår men läraren ställde in för hon hade tandvärk -.- herregud för att sitta där är så jobbig! Men man ska väl inte klaga när man blir ledig! Så igår var jag och Hanna på stan och käkade lunch och sen hittade vi våra kostymer inför halloween! Woop woop! På kvällen sen läste jag ett kapitel i online and mobile marketing och gjorde ett quizz. Idag har jag midterm i den kursen och kommer typ faila totalt! Vill inte sabba för mycket heller för jag ligger på ett A nu så måste prestera ikväll! Så håll tummarna för mig nu. 
Idag annars så har jag haft en lektion i gender issues, där kom det en kvinna som pratade om study abroad i europa, snacka om ironin där liksom! (Y) Sen var det även jordbävningsövning, i Sverige har vi bara övning i fall det börja brinna, så det var rätt knas. 
I helgen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men värmen har kommit tillbaka så kanske att det blir stranden någon dag! Sen måste jag också plugga på ett midterm tills på tisdag så jag kan göra bra ifrån mig där också! 
Ja det var det som hade hänt för nu! Hoppas ni har en bra vecka, och snart är det ju faktiskt helg för er där hemma! 
Jo juste nu i veckan så gjorde jag skagenröra och gissa om det var gott eller! Tyvärr har jag inte heller några nya bilder att bjuda på men ska försöka fixa det någon dag med! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: