madeleinepettersson.blogg.se

1 månad!

Kategori: Allmänt

Ja tiden går fort när man har roligt har jag hört, och det gör den verkligen! Idag är det exakt 1 mpnad sen jag kom hit, helt sjukt vad tiden går fort. Känns som jag bara vart här i typ 1 vecka, har mött så sjukt härliga och sköna människor. Jag har hunnit att sola, bada, festa, hikat, shoppat, haft vinkvällar, myckvällar, vart på bio gått i skolan, haft "prov" med mera. Ja tiden går verkligen fort när man har kul. Jag hoppas att resten av tiden går långsammare så man hinner med!

Kommentarer

  • Ann-Christin o Benny säger:

    Hej på dej Madde!

    Så roligt att höra att du trivs så bra.
    Det verkar ju vara en helt fantastisk plats du är på.
    Man kan ju se på alla fina bilder du skickar hur vackert det är.
    Ha det så bra
    Många hälsningar o kramar från oss.
    Benny o Ann-Christin


    Svar: Ja det är helt fantastiskt här! Hoppas ni har det bra där hemma!Ha det så bra!
    Madeleine Pettersson

    2013-09-05 | 15:37:49

Kommentera inlägget här: