madeleinepettersson.blogg.se

Åh härliga söndag!

Kategori: Allmänt

Ja idag har det varit en rätt produktiv dag faktiskt! Vaknade, åt frukost, gjorde en budget för hösten och även vårterminen och annat pappersarbete. Sen skypade jag med familjen, men mamma,pappa, Benny och även lille mormor. Gud som jag saknar dem, efter det så satte jag mig och pluggade och fick hela 2 läxor gjorda! Lagade mat åkte och handlade med lilla Hannah Banana, åkte ner till stranden med henne och åt jordgubbar och nötter och drack lite cola. Kom hem och lagade lite mer mat och nu sitter jag här och väntar på att duschen ska bli ledig. Ja det va ordagrant om vad jag har gjort idag. 
Imorgon är det skola igen, det är helt sinnessjukt vad veckorna går fort här! De bara rullar på, snart är det ju jul!
Aja nu ska jag kolla på tv och sen ska jag sova! 

Kommentarer

  • [email protected] säger:

    Hej
    Vi saknar dig också!!!!
    Snart kommer vi o hälsar på dig. Mormor tyckte det var jättekul att skypa. Helt otroligt att det bara funkar...Puss Mamma

    2013-10-01 | 20:12:08

Kommentera inlägget här: