madeleinepettersson.blogg.se

Ännu en dag i solen!

Kategori: Allmänt

Ännu en dag har gått,samma saker sker typ varje dag. Tänkte bara att jag kulle kika in. Faktum är dock att det börjar bli lite kyligare på morgonar och kvällar!

Imorgon är det 11/9 ska bli intressant att se hur de hedra de människor som fick sätta livet till. Blir säkert en tyst minut i skolan. I mat affären så ska i alla fall bära blå,vit och rött (vet inte varför den informationen skulle vara intressant, men nu vet ni). 

Imorgon så ska jag träna med PT igen! Träningsvärken börjar släppa i benen nu, men nu har jag träningsvärk i magen i stället -.- Men det ska nog gå så fort jag har värmt upp. Jag vet ju att träningen tar i alla fall skulle ju vara helt meningslöst annars när man har PT.
Hoppas att alla där hemma får en bra dag, själv ska man gå och sova nu. Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: