madeleinepettersson.blogg.se

Bilder!

Kategori: Allmänt

Ja här i Santa Barbara händer det inte så mycket, i princip detsamma. Man har liksom kommit in i vardagen. I fredags var det dock fest för en kille som åker hem, så det va ju klart tråkigt, men festen va kul!
Igår stod det bakishäng på schemat med andra ord jag gjorde inget. Bakishänget bestod utav chips, godis och filmer. 
Idag så har jag pluggat hela dagen och tränat, så nu ska jag äta och sen så ska jag krypa ner med en film.( kul info men jaja) 
Kan ju i alla fall bjuda på lite bilder från L.A!
 
 
Santa Monica pier!
Santa Monica Pier
Santa Monica
L.A
L.A
L.A
L.A
 
'
 
Vi hittade självklart Kalles kaviar på IKEA
Venice beach
Santa Monica
En annan dag när jag och Camilla va och handlade så hittade vi en enorm aubergine!
 

Kommentarer

  • Carina Pettersson säger:

    Oj, vad fina bilder!!!
    Nu längtar vi verkligen till dig och hela härliga Kalifornien !
    Mamma o Pappa

    Svar: Jag längtar tills ni kommer hit! puss
    Madeleine Pettersson

    2013-09-24 | 19:04:58

Kommentera inlägget här: