madeleinepettersson.blogg.se

L.A BABY!

Kategori: Allmänt

Igår hyrde jag och Hanna en bil och drog till L.A vi åkte highway one under till L.A. Först drog vi dock till Santa Monica, det va hur fint som helst däL, vi var bara dock på piren. där åt vi lunch sen bestämde vi oss för att dra in mot downtown. Alltså fattar fortfarande inte att jag är här! Hur som helst så konstaterade vi ganska fort att man behöver en bil här för att kunna ta sig runt här då allt ligger så himla utspritt. Vi bor på ett jätte mysigt hotel mitt på Hollywood boulevard. Så igår kväll så gick vi bara på Hollywood boulevard och käkade på Hard Rock Café. Jätte god mat och faktiskt ganska billigt måste jag säga. Efter det så gick vi och bara strosade och andades in atmosfären, sen drog vi tillbaka till hostlet.
Idag så ska vi kika på Rodeo Drive, Venice Beach, sunset strip och Hollywood skylten, men som tur är så har vi en bil som kan ta oss runt! (bilder kommer i slutet av helgen) Eftersom Hanna är i väg och tränat nu så passera jag på att få lite plugg gjort men nu ska jag gå och göra mig i ordning!
Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: