madeleinepettersson.blogg.se

Rubriker ja!

Kategori: Allmänt

Ja det var ju det här med rubriker, det är inte min grej helt enkelt! Livet här rullar på som vanligt, denna veckan är faktiskt ovanligt lugn! Vilket är oerhört skönt måste jag säga, men snart kommer midterms så måste börja plugga på det! 
Fått tillbaka min benhinne inflammation tror jag så jag måste vila från träningen denna veckan och se vad som händer. Jag har också fått ett spindelbett i ansiktet som gör förj*vla ont rent ut sagt så ska gå till skolsköterska eller vad man ska säga imorgon. Imorgon har jag bara en lektion också så det blir till att handla mat och städa huset (min städvecka) bara normala sysslor, inte direkt intressanta. Det är livet i Santa Barbara! Vi har det dock väldigt varmt och skönt här på dagarna, kan inte klaga! På fredag är jag ledig så då blir det stranden med Hanna och sen middag på stan på kvällen, ska bli skönt! 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Skönt att höra att det blir vardag hos dig också.Men är jätte avundsjuk på ditt väder.

    Svar: ja det är ganska underbart här måste jag säga! Sol nästan varje dag, så i helgen så blir det stranden!
    Madeleine Pettersson

    2013-09-26 | 17:11:06

Kommentera inlägget här: