madeleinepettersson.blogg.se

Träningsvärk from hell med mera!

Kategori: Allmänt

Ja idag va andra dagen som jag körde med en PT och vi kan ju säga att träningsvärken är obeskrivlig, trappor, sätta sig ja bara att röra sig gör ont in i benen! Men ja tränar gör jag ju iaf. 
Idag annars så har jag inte gjort så mycket, hade en lektion! Den är faktiskt väldigt rolig och intressant som vårat projekt så ska vi ha en fashion show som är en fundraiser så i slutet av året ska detta ske! Så nu är vi indelade i grupper som vi ska jobba med, vi ska skapa ett tema och ett namn samt göra en marknadsförings video. Sen så får vi också välja vart pengarna ska gå till. Antingen cancer eller till hemlösa. Under projektets gång så kommer vi även få träffa väldigt inflytelserika personer från L.A! Vi ska även sälja biljetterna till detta! Så ser verkligen fram emot detta projektet, kommer bli väldigt intressant och roligt att se slutprodukten!
 
I helgen så tog jag det väldigt lugnt blev strand häng, träning och god mat och lite vin mys! Nästa helg så blir det en roadtrip till ingen mindre stad än Los Angeles! Kanske man kan klämma in IKEA med ;) 
mat och vin mys med Hanna och Camilla!
Bara ännu en fin bild från staden jag för tillfället bor i!
 

Kommentarer

  • Carina Pettersson säger:

    Hej
    Skaffa pepparspray !!! Skönt med sol o värme, ser härligt ut. Vi längtar också efter att få träffa dig!!!

    2013-09-10 | 21:42:43

Kommentera inlägget här: