madeleinepettersson.blogg.se

Workout!

Kategori: Allmänt

Idag så va jag och Camilla på gymmet och skulle fixa gymkort, så imorgon börjar vi på allvar med varsin pt. Man får en gratis gång om man blir medlem så det ska bli spännande! Så det blir at gå upp tidigt imon och göra det. Efter det så blir det strandhäng (igen). Det är ju så himla varmt att man nästan måste vara på stranden. Ni behöver dock inte oroa er att detta blir en träningsblogg. Den kommer förmodligen vara lika tråkig och se likadan ut hela året ;)
Fick veta idag att det hände rätt mycket i vårt område (rätt läskiga saker om jag får säga) Bara på en vecka har en skjutits till döds en annan har blivit knivskuren och sen har det varit ett gängslagsmål. Så nu blir det till att köpa pepparsprej! (inte för att det kommer hjälpa om någon vill skjuta mig, men ändå). Tydligen är det två rival gäng som håller på och de går inte på de "vanliga" människorna, men som sagt det skyddar oss inte mot rån eller våldtäkt så nu blir det att köpa pepparsprej och det pronto!
Aja nu ska jag kolla på ett avsnitt på bones och sen sova! Godnatt!

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Hej Madeleine,
    Jag är så glad att du har det bra och trivs. Jag tänker mycket på dej.
    Stor kram och klapp på kinden
    från mormor och Måns

    Svar: Hej mormor! Tänker på dig med och hoppas att du har det bra där hemma! stor kram!
    Madeleine Pettersson

    2013-09-08 | 17:38:49

Kommentera inlägget här: