madeleinepettersson.blogg.se

Mexico och vardag!

Kategori: Allmänt

Ja nu har det gått en vecka i skolan, tiden bara flyger i väg! Känns som det var i går som vi åkte till Mexico, men det är hel 2 veckor sedan! Sinnes, snart sitter jag på planet hem till Sverige igen.... Blandade känslor måste jag säga. Vill både åka hem och inte. En del av mig vill stanna kvar här men en annan säger till mig att det är dags att åka hem igen. Kanske man ska ta en till termin i alla fall, eller ska man hem och plugga och sen efter det ta en till termin i USA fast i Santa Monica, L.A.... ååhh jag vet helt enkelt inte. Finns så mycket jag vill göra men samtidigt så vill jag hem och göra annat. Beslutsångest deluxe!
 
Nog om mina problem med framtiden, jag kom ju nyss tillbaka från semester! Mexico var helt fantastiskt vackert och helt underbart. Tycker att alla borde åka dit någongång i sitt liv, det var faktiskt väldigt billigt att leva. Så vad gjorde vi? Först och främst så var det trubbel när vi skulle åka dit, vårt plan fanns inte, vår hotellbokning fanns inte, Camillas väska försvann och ingen visste vart den befann sig. När vi skulle hem samma visa, vårt plan fanns inte, vi var sjuka, vi fick vänta på flygplatsen i 9h innan första bussen till SB gick, när jag skulle in i USA så var det problem för mig, men tillslut fick jag komma in! Som tur var så fanns våra väskor på plats! 
Allt var dock inte dåligt! Det var helt underbart i Mexico och vi drack drinkar, vi åkte på utflykter, åkte båt, vi festade och annat roligt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: