madeleinepettersson.blogg.se

Snart slut...

Kategori: Allmänt

Ja även denna terminen börjar nu lida mot sitt slut och det är väldigt blandade känslor, men jag får ta till vara på den lilla tid som är kvar. Jag längtar dock sönder tills jag får komma hem och träffa alla nära och kära. 
Nog om det! Idag blir det plugg, bland annat graphic design och har även ett exam imorgon som ska pluggas till, så det är vad jag ska hålla på med idag helt enkelt! 
I helgen är det fullt upp, imorgon tror jag inte händer så mycket, men på fredag ska vi laga mat med ett par holländsa tjejer och en tysk tjej så ska de laga holländsk/tysk mat och vi ska laga svensk mat! På lördag så ska vi ha påskmiddag med tjejerna från La Brezza vilket ska bli väldigt roligt faktiskt och mysigt! Ja och sen är det ju söndag ogen ch då är det bara att ta tag i livet igen och tagga om för måndag! Hoppas att ni har det bra där hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: