madeleinepettersson.blogg.se

Tillbaka till verkligheten!

Kategori: Allmänt

Ja, det där med att jag skulle skriva ett längre inlägg gick ju inte så bra men jag ska försöka knåpa ihop ett nu i veckan eller till helgen. Det var lite segt att stiga upp idag måste jag säga, efter ungefär 6 veckors lov med bara kul så hade jag gärnat velat fortsätta ett tag till, men men det var bara att kliva upp sätta på lite kaffe och sätta sig på cyklen vid 07.15 men trots att det va jobbigt så var det mysigt att cykla väg tidigt på morgonen och möta morgon solen.
Det känns i alla fall bra att vara tillbaka i skolan, jag hade graphic design nu i morse och vid 4 har jag introduction till electronic commerce. 
Tror att det kommer vara mycket jobb i graphic design men jag tror också att det kommer vara en kul kurs! 
Vi får se vad electronic commerce har att erbjuda, jag tror det kommer bli en rätt tråkig kurs men jag hoppas på att jag blir motbevisad! 
Imorgon så har jag två lektioner till men slutar ändå vid kl 11 på förmiddagen, jag börjar vid klockan 8 varje morgon förutom fredag då jag är ledig! 
Nehe nu ska jag ladda ner lite mjukvara till min dator så jag kan jobba med graphic design, jag hoppas ni alla får eller har en bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: