madeleinepettersson.blogg.se

Ännu en helg försvunnen!

Kategori: Allmänt

Ja nu är det söndag och klockan är 1 mitt på dagen, har haft en otroligt rolig helg med mina fina vänner här. Så nu är det nya tag för en ny vecka. Idag har jag jätte mycket att göra, tråkiga saker. Roligaste är väl gymmet och ja då förstår ni hur tråkiga uppgifter jag har. Jag måste handla, tvätta, städa och plugga! Rolig söndag, söndagsångesten börjar komma krypande och jag vill inte riktigt gå upp klockan halv 7 imon när klockan väl ringer och man ska cykla till skolan. 
Inget regn idag heller men det är mulet, hoppas på en solig dag imon när jag cyklar till skolan i alla fall. Orkar inte sitta på föreläsningen helt blöt i 2,5 timmar. 
Hoppas ni har en bra dag och får en bra start på veckan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: