madeleinepettersson.blogg.se

Fredag!

Kategori: Allmänt

Ja idag är det Fredag igen, veckorna går med en väldans fart tycker jag! Tycker det kan sakta ner lite, hinner ju inte med, vill njuta lite. Ja det är inte långt kvar nu här... Känns konstigt att tänka att om ca 2,5 månader så sitter jag på planet hem till Sverige igen, helt sjukt! Det är dock ganska långt kvar så ska se till att njuta så mycket som möjligt! Och om bara 14 dagar så åker vi till Mexico, cancun! Eftersom vi ville fira det bestämde vi oss för att ha lite Mexicanskt tema på kvällen igår, så vi gjorde tacos, drack corona med lime och även lite tequila ran det ner med. Vi drog till en fest som låg väldigt nära skolan men där hände det inte så mycket och de flesta ville ut så ja vi bestämde oss för att haka, vi som va 21 då. Emma försökte komma in och hon lyckades tro det eller ej!
Idag händer det inte så mycket har tagit det lugnt idag, jag och Camilla ska laga mat. Fläskfile, sweetpotatoes och tzatziki (stavning) till det! Ska även försöka få lite plugg gjort idag också. Imorgon så står det födelsedagsfirande på schemat, ja de fyller år på löpande band nu, men det är bara roligt! Fler som kan följa med ut. 
På söndag så har jag och Camilla hyrt en bil, vi ska dra till L.A och kolla på våran första NBA match så vi ska se Lakers som spelar mot Oaklahoma. Det kommer nog bli grymt! Vi ska även passa på att handla när vi väl har bil också, mycket smidigare!
Jaha ne det var allt jag hade att säga, hoppas att ni har det bra där hemma! Kan ju bjuda på lite bilder också!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: