madeleinepettersson.blogg.se

Lakers!

Kategori: Allmänt

Det va väldigt kul att få åka till L.A igår och kolla på när deras lag L.A Lakers mötte Oaklahoma Thunder, även om det var lite svårt att hänga med reglerna i början så kom man in i det ganska snabbt ändå! Gick dåligt för hemmalaget i början men det vände de i andra perioden, och det slutade med 114-110 till L.A Lakers. Det var riktigt spännande i slutet måste jag nog påstå. 
Innan matchen började så delade jag och Camilla på en pizza utanför staples arena, vi kom fram i väldigt god tid innan matchen började så vi hann äta och även köpa popcorn. Efter vi sett matchen så var klockan halv 4 så vi åkte hemmåt och stannade på Camarillo outlet när vi ändå hade vägarna förbi, köpte en tjocktröja får Tommy Hilfiger, vi åt även kina mat där ch man får ju mat för en hel vecka så ni kan ju gissa vad jag ska äta idag! Sen körde vi hemmåt mot SB igen, handlade lite mat och jag hittade väldigt billigt och bra kött som jag tror blir bra. Var längesedan jag åt en köttbit, tror senast var i Sverige så det ska bli kött och ny potatis till helgen! Muuums! 
I Lördags så var det födelsedagsfest som gällde och kul vad det, vi va 7 tjejer som åt lite middag innan, himla gott! Efter det började folk trilla in vid 8 och vi förkrökade lite och sen blev det utgång och jag var i säng vid 1 någongång! En riktigt bra helt har det varit! Så nu är det nya tag och ny vecka som gäller och om bara 11 dagar åker jag till Cancun! wohoo! 
Mot L.A i den lilla röda fula bilen vi fick, men rullade gjorde den ju i alla fall!
Ja vi satt högt upp, men man såg faktiskt väldigt bra ändå, även om det inte syns på bild.
 
Hittade även Wayne Gretsky!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: