madeleinepettersson.blogg.se

Nästan där!

Kategori: Allmänt

Snart ligger jag på stranden med en corona med lime i handen och kolla ut över havet. Som jag längtar! Vill åka nu, men vi åker torsdag em/kväll, ska bli så skönt att få komma iväg och se något annat! 
Men innan jag tar semester i 10 dagar så finns det lite läxa, men bara 2 så ska göra en idag och en imorgon och på torsdag slutar jag 11 så då ska jag packa! 
Dagen kunde ju inte börjar bättre än den gjorde i morse, var först och främst tvungen att vara i skolan tidigare för jag hade en grupppresentation på morgonen så vi skulle bara gå igenom lite, men på vägen till skolan så hoppar kedjefan på cyklen så jag få halv springa till skolan för att hinna, väl där så var jag bland de första på plats! Men vi satter verkligen presentation och det kändes grymt! Så jag hoppas på ett A nu! Ja efter skolan så gick jag och Emma till cafeterian och käkade lunch och hade det trevligt. Efter det så fick jag traska iväg med min cykel till verkstaden och fixa den. 5  dollar kostade det, inte så dyrt kanske men för en student känns det i plånkan må jag säga! Cyklade hem och hoppades på att mitt paket från Sverige anlänt men ikke idag heller, hoppas bara på att det kommer innan jag åker till Cancun....
Vet även att en av mina finaste vänner där hemma fyller år idag också, så om du läser detta så GRATTIS igen! 
(Försökte rota fram en bild, hittade en men kunde inte ladda upp den!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: