madeleinepettersson.blogg.se

Regn, regn och lite mer regn

Kategori: Allmänt

Ja som rubriken lyder så regnar det något kopiöst här i Californien just nu, det bokstavligt talat öser ner faktiskt, men jag får väl kanske inte klaga. Det är nu jag önskar att jag hade bil, då hade det inte varit något problem, men när man måste ta sig någonstans på cykel eller gå... Ja då är det inte så roligt. Men det är välbehövlig här nu, folk är nästan överlyckliga över att det regnar, hur man nu kan vara det, det vet jag faktiskt inte. Folk har gått ut och bara ställt sig i regnet? Jaja.
Igår var det fest, det va en klubb downtown som hade 18+ så de flesta svenskar var där och oj vad kul det va! Har nog inte haft så kul på länge. Dansade tills fötterna värkte. Idag eller ja ikväll så är det fest igen, men det är inte jätte kul att gå ut i regnet, men lite regn har man ju inte dött av innan. 
Annars så har jag tänkt och planerat framtiden, så till hösten blir det förhoppningsvis att börja plugga i Halmstad. Hoppas på att jag kommer in bara, kommer jag in så ser jag otroligt mycket fram emot att få flytta dit. Halmstad är en så mysig stad. Jag ska även försöka samla ihop så att jag kan få köpa en häst också. Så det är mycket som ska falla på plats här nu och förhoppningsvis så gör det väl det med, det ska jag i alla fall se till att det gör, men kom jag hit till andra sidan jorden så ska jag väl kunna se till att jag kommer in och att jag kan få kunna köpa en häst inom snar framtid. Det ska helt enkelt gå inget annat finns just nu! 
Hoppas ni har det bra där hemma! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: